Thursday, April 8, 2010

:: Once Upon A Time ::

wah,..sudah dua ari tdk menjenguk blog yang sememangnye sunyi..ari rabu aritu balik ke kampung halaman..bukan saja di halaman rumah malahan didalam rumah juga saye balik..bwk si nOnOi and amalina untuk selectiOn badmintOn d...ZzzzZzzZzzZzzzzzzzzzZzzzzzzzzZZzzzzZzzzz

yuhu,,,..aiyok..bayangkan masa type td aku buleh tertidO stengah jam kt meja upis ni..huhu..ni la akibat dari "perbuatan" bermain badminton untuk selection sukan zon utara semalam kt tapah..sangat letih..tp berpuas ati sebab dpt kalahkan 4 group asspecially akak yang baju biru tu...wuhu..(claps my hand..:) )

balik je dr main "medminton" semalam trus berendam di sungai klah hOt spring park..jeles tengok kak lya and amalina leh terapOng atas air..dh lama suh adik aku si nurul tu ajar tp tetap tenggelam..tp semalam dengan pertolOngan kak lya n d geng akhirnya aku bOleh terapungkan diri dengan jayanya..haha..sangat bes..

n pengalaman baru untuk si noNoi n amalina:-mlm tu aku bwk diorg rempit lam felda..motor yg aku naik minyak abis lak..depan tpt org blajar ngaji laktu..dhla mlm tu pakaian aku agak sopan.huh!terpaksa la si ama n nonOinye bli minyak kt kdai runcit..aku suh diorg bungkos..skali diorg dtg dengan botol..dengan corongnye skali..haha..rasakan!slalu isi minyak kt petrol pam je kan..kali ni bli minyak kt kdai runcit..sssyyyhhh...lau abang mi kdai tu taw msti dia marah..wuhuhu..

moral of d story :-
1) cek minyak sebelum merempit
2) ingat org gemok takleh terapong ke?diorg lg la blh terapong sbb byk lemak..ngehehe
3) to kakak baju biru.."kerana mulut badan binasa..kerana racket "en.din" tewas juga anda ditangan saye.."ngehehe...

2 comments:

  1. hihihi...xde spa nk puji kite..mu je puji kite..nti kite manjer mekdi k..lebiu!!

    ReplyDelete

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...