Thursday, April 22, 2010

5-FIVE-KHAMSAH

Kerana takut menderhaka kepada org tua jadi saya layankan saje award mende2 ni yg dpt dari org tua bernama kak leen ngeks..hehe


Copy award ni macam dapat Grammy Award.
Bagitahu siapa dan link blog pemberi award ni.
Tajuk post korang mesti ada perkataan 5-FIVE-KHAMSAH.


so, pemberi award neyy :
ayleencutegurl.blogspot.com


1) 5 nama samaran kamu:
tan
tin
tun
asparagus
asbestos


2) 5 tarikh penting dalam hidup kamu:
31 ogos- kemerdekaan negara
19 jun-besday atok aku (keputraan Sultan Perak)
25hb-tarikh dpt gaji
20 jun-hari tua saya
01hb-kena setel utiliti,sewa umah dan sebagainya



3) 5 pekara yang kamu buat semalam:
g keje
tdo kt surau
pau pakcik lan suh mlanja
abiskan duit gaji sebagai amah
makan macam2
pkul 2 pagi g toilet cirit birit


4) 5 perkara yang buat kamu gembira:
dpt makan secara percuma selama setahun
boleh terapong lam air (susah ni..haha)
si nonoi tidorkan aku stiap malam(wakaka)
karoke cik boss blanja(nyanyi smpai lebam)
ada org buat taik ngn aku (mang aku GEMBIRA!!!)


5) 5 drama/filem kegemaran kamu
suamiku pulang ke Nepal (drama bersiri 20 episod)
hidungmu di pagarku (top 10 filem aksi terbayek)
jiranku digosip orang (drama paling tragis)
kambingmu kambingku (filem komedi terbayekk)
gelak khas (arahan yusop haslamp)


6) 5 hobi kamu:
makan sambil belajar
tidor sambil dengar org ngigau
berfesbok (boleh pangkah2 org)
mandi sungai lepas kerja
bunuh nyamuk



7) 5 orang yang kamu suka/sayang:
dayang nor faezah (sbb dya kata "dyg syg kamu..dyg cinta kamu..)
makcik sblh umah(sbb kdekut parking tu yg bt den suko sgt )
Raju (iklan raya..suka sangat)
Arwah uncle Din..(syg dia...sob2)
My family dan kucin nama dafi
Pakcik mydin..(suka sbb jual brg murah kt Mydin)


8) 5 tempat percutian idaman kamu:
smua tempat dlm globe


9) 5 sebab kamu jawab soklan ni:
satu sebab je sebab org tua tu dh tag..wakaka


10) 5 orang yang kamu nak tag
sorg cukop si nOnOi...

2 comments:

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...