Thursday, May 26, 2011

:: Pelangi mengelilingi matahari ::

Tengah dok rest dlm ofis td dgr kecoh2 kt bwh..pastu ofismate sorg ni hapdet kt fb dia kata suh tengok matahari la la tu jugak.P ngintai kot balkoni tepi ni.tkdak pun.matahari pun tk nmpak.tk puas ati..panggil dak tiq tgk skali..dia yg nmpak..kata ada pelangi keliling matahari..pastu tgk kt bwh..kt dpn..kt kdai makan..depa kalut amik gmbar.Memang satu fenomena aneh,,Subhanallah.sebelum ni penah nmpak org post pic kt fb psl fenomena ni..tp harini alhamdulillah..berpeluang tengok dgn mata ceq sndri..

Dan2 tu amik senapang murah pegi tembak sedas dua.berair jugak bjik mata ni.pastu bru tingat..kena pkai pelindung..kalo dak..boleh menyebabkan kerosakan pada lense klo guna slr n kerosakan kanta mata klo terus tgk deret.tp klo dh excited..apa pun tk ingat..

satg aku haplod gmbr na....nk tidoq sat..pastu nti aku cita tentang fenomena tu..okeh..jangan tido tau...tgu aku tau..tunggu.....- aku tido takpa.bye!

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...