Tuesday, June 7, 2011

:: kena inject muntot ::

Malu i tau! Ha.Ha.
Kali ni dgn sepenuh azam dan semangat aku gagahkan diri ke klinik jugak selpas d paksa oleh sorg mber yg kebetulan lpas kitorg p makan mmg dia pun sakit mata tgk tgn n badan aku penuh merah2 mcm kena penumbuk siam.
Sampai spital..dktor tnya pantang ke tak bab makan tu..aku ckp pantang tengok
la.Hehe.pastu dia tnya " u takut jarum tak? "- ini yang aku nk dgr! tk 'sabar2' dh ni.=) trus jawab dgn sekali napas sahaja.." tak tkut..inject je la dktor..dh tk tahan ari2 kena"...ok! Selak sekarang!haha.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
mcm kena gigit nyamuk je.ingtkan sakit mcm sesungut.=)
pastu dpt ubat penenang lg.tmbah lagi dua kaler selpas kaler kunin..dpt ijau ngn merah.yg ni lg kaw!
pas kena injectiOn tekak rasa loya mcm titik ubat mata tu,wekkkkk!!!! nk muntah.trus beli ayo ungu ni kt kedai babu.

*selepas yakin cocok itu bleh melegakan kegatalan saye pun mencekik tomyam bersama hidayah hamid tanpa rasa bsalah,kmudian tanggunglah akibatnye!HA-HA ( smpai umh bru tingat nk cuci gelang...huhu )

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...