Sunday, May 16, 2010

:: samat ari guru ::

sempena ari baik bulan baik ni saye nk ucapkan selamat ari guru buat guru2 yang pnah tampar saye.(ustaz tu dh arwah kot).yg penah luku masa dlm dewan nk perhimpunan..smpai tercabut tudung( mak biah ).buat cikgu yang penah rotan tangan aku(cikgu rohana) tp tersalah lending terkena pergelangan tangan~sebulan tak ilang woo..cikgu ehsan yang slu rotan aku sebab kantoi lukisan geOmetri..ustazah azizah yg penah rotan aku depan klas kat bontot sebab gaduh ngn p.jei and azmi..cikgu mashitah yang koyak buku geografi aku...dan lain2 cikgu yang telah mencedarakan mental aku smpai jd mcmni..samat ari guru cikgu...saye sayang cikgu sayer...huhu

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...