Saturday, May 8, 2010

:: nothing ::

xde pape pun..cuma tetibe aku rasa mcm nk nangis..herm~~sunyi je umah..smua dh tdo..jam pun dh hmpir 2.30 pagi..radio plak lagu sayu2 je..herm..mungkin ada 1 sebab ni kot..."azrin yasin"..apsal la tibe2 dia hadir dlm idup aku..add aku lam fb,.xnk aprve tp aku tingin nk tgk "family" dia..so aku aprve..tgk pic dia..wife n anak2..rasa sayu..knpa perlu sedih..?herm..bukan sebab masih syg tp sebab knapa dia tk bertrus trang ngn aku..satu ayat je yg aku ingt smpai skng "kite sama2 cinta tp cinta kita ada 'batu penghalang' "..tp knapa perlu aku ingat kata2 dia kan..herm~~tahla..dtgnye dia mengingatkan aku kenangan dlu..(patutnye kngan ni dh lama aku padam)..herm..herm..herm...herm...herm..herm...

1 comment:

  1. cinta pertama tu x semestinyer lupe.. tapi cinta yang baru ni jgn disia2 kan... paham??

    ReplyDelete

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...