Sunday, March 28, 2010

H@ri Tu@ S@y@

☆•*¨*•.¸¸❤hari tua saya❤¸.•*¨*•☆

~Baru balik dari menghantar seorang makcik kerumahnye..makcik yam ni dtg tengok my sista bwu melahirkan baby boy..Muhammad Adrean Naim.dah nak balik mak aku suh hantar..(hantar je la..dpt jugak pahala kan)..masa dlm keta aku pun berborak la ngn makcik ni sambil wat lawak bodoh..maka ketawa terbahak~bahak la makcik td tu...tetiba aku terbau satu bau yang aku rasa mcm kenal....sekali tengok ada air kaler kuning yang agak laju meluncur dicelahan seluar m.cik tu...halamekkkk!!!! terkencing plak m.cik tu...huhu...tp m.cik tu buat dek je...mungkin tak perasan dya dh terkencing..hurm~~~masa muda gelak la tonggang terbalik pun..xde nk terkencingnye kan...mcmna la hari tua aku nti..adeke org nk cucikan kencing aku nti lau mcmtu?adeke org nk tlg pimpin kita lau takleh nk jalan sgt?adeke org nk kasi makan lau nk makan pun takleh suap?hope sgt anak2 yg bakal aku lahirkan nti dpt jaga aku yang sorang ni...wups!my husb oso lah...
agak~agak mcmni ke ghope aku tua nti?hehe..lau mcmni je kan bes...tak bubah ape pun..cuma power my eyewear je kot yang bertambah+rabun warna...wakaka

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...