Saturday, March 5, 2011

:: nanges weh ::

oh!slalu ko poyo sangat kan intan.tengok cita hantu kata tk seram,kali ni ko rasakan..nanges di buatnye...huhu

Al kesah tadi aku p kedah ngn cikon.mber msa ikbn dlu.tp somi ku tidak join.dia p penang cari cikon.eh!nikon...huhu..then sblm hntar cikon kt stsen bus aku singgah makan sat ngn dia..tp bukan yg tu aku nk cita...

ni chita nye...d sebabkan aku dh mkn..somi aku pun p makan ngn geng2 bujang selang sbuah umh ni..pas maghrib smpai la tepat 10.30 pm..-lama kan?memang nk kena!

aku tgh sedap2 baring dpn tv ni n tgh baca kesah seram seksen 2 shah alam..tgh sedap2 baca..aku dgr pintu blakang umh aku ada org ketuk.skali tk pe lagi.tp boleh tahan kuat.yg aku boleh cam pintu umh aku sebabnye pintu umah aku mcm zink..so dpt beza la bunyi tu dgn pintu umh sebelah..umh sbelah pintu kayu...

aku relax lagi...kali kdua bunyi mcm lagi kuat beserta suara lelaki..tp aku tk paham apa dia ckp..aku dh mula gegel2 nk nanges.trus kol somi suh balik now..pastu untuk tidak mencuakkan diri aku kol lak mber aku nama ija...tgh ckp2 ngn dia - aku gtau pintu ada org ketuk...kali ni memang bes...kuat mcm ketuk dkt blik blakang ni je...smpai ija tu pun dgr n dia suh aku kunci smua pintu...time tu aku dh terbuat apa dh.juz ddk tepi pintu dpn umh ni n nanges...YY

....tgh tgu somi balik..dia ketuk lagi...kali ni mcm kt tingkap blik blakang.hadoi...kenapala kacau aku mcmni...tyme ni mcm2 dlm kpala..dhla jiran kiri kanan gelap je tkde umah...

tunggu punya tunggu bru somi balik..dia cek blakang umah..tkde pape pun...hadoi la...aku dh tk p,k lain tyme tu...tk kesah la tgh pakai sluar pendek ke apa...kalo dia tnjuk muka memang aku lari pg kedai mcmni je.huhu

-so ...kesimpulannye...aku tk tau yg kacau tu org ke...atau makhluk tuhan yang lain..or adakah ianya kena mengena jugak dgn story yg aku tgh baca time tu..agaknya dia tau aku takut bc cita tu dia pun amik ksempatan kacau aku...korang rasa?

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...