Saturday, February 19, 2011

:: kebosanan kemelandaan ::

oik!aku bosan gila rasa nak ma....ma...ma kan a n dabel u...boringnye tk hengat...
dh tkde kroje mula la godek2 pic lelama...ada la dua tiga gambar yg rasa tengok nk meleh abis air mata..rindunye ngn kawan2...kenangan dlu2..tyme mude remaje..huhu...sni ada skit..leh kot tayang..burok gile.ahaha...ngn nik dkt tamu minggu k.kinabalu...rindu giler kot ngn dia..lama dh tk jmpa..last jmpa dkt sbh ni kot..bln 6 tahun 2008.
along.erm..spupu aku yg rapat dlu..pas kawen n ada krisis ngn dia langsung tk kontek dh..sedih jugak bila ingt..dlu lau ada pape slalu dia dtg sni cari aku.lepak same2...erm dia slu ckp "opah suh kita kawin"...hehe...along dh tk cm dlu...or aku yg dh tk cm dlu?ermmmT.T
sangat rindu!!kawan~kawan masa ikbn..nk story satu buku log panjang pun tk ckup.erm..rindu nk makan sambal ikan bilis tumbuk mira bwk dr kampung...hadoi....sedap tk hengat.
kawan-kawan KYM yang sparuh darinye aku rasa senget.haha..memang happening bila ngn diorg.ade je mende nk buat.ilang smua masalah...hanya aku ngn korang je tau pengalaman tu kan..sonok!!!berpoya-poya ngn diorang...rindu hiza,,,...ade je menda yg dia buat boleh meninggalkan kesan kt memori aku.sunyi bla tkda dia...erm..skang smua pun dh kawen...tinggal kenangan je smua,,,..

kakak bahir....erm..lepak lagi,.sudah kawen juge...
aloh anak pak hamid ni..dh lama tk bermakan-makan macam-macam bersama-sama kan kan kan...pas kawen still jumpa tp da jarang ada aktviti mcm dlu..dia pun ngah pembawakan budak tu..congrats dayah...pasni lau pindah ipoh jangan lupa kite tau..sayang dayah!!!
tahniah!ada telah memenangi percutian 2 hari 1 malam d hospital taiping dan wang tunai berjumlah Ringgit Malaysia Dua Ratus Sahaja,..ahaha dan boleh belanja kawan2 makan kt Mai Sni Tomyam..ni upacara penutup tahun 2009...emsi smpai 2hb1 bru masuk keja.seronok kot tdo hospital mcm nk gila..wahaha

++ cukup stakat harini..byk lagi gambo yg tk d keluarkan dlm arked negara...gambo2 yang boleh meruntun hati dan perasaan wanita sensitip spt aku..ecewah!..alah..mcm ada nk tengok pun..nk baca blog ni pun LANGSUNG TAKDA...so apa nk kesah.tulis n tampal je gambo ikut suka ati aku.ok caw cin caw....tata..!

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...