Saturday, December 18, 2010

:: 2005 punya keja ::

Buang tabiat k0t..uuhuh..ni 5tahun punya cita,.ber0nline game smpai lupa mandi makan td0 smua.gara~gara keja cc yg d0plohpat jam update on9 game aku pun turut terjerumus dlm kancah tersebut..tp dlm byk2 game aku main game ni je..game pompuan dan gadis ayu spt aku.cewah!..yg lain smua game penin2.yg ni enjoy kot..abis duit jugak kot bagi dia pkai bju law02..tahan mata tggu 1 pagi nk kena bg celuih masuk Comp0 room..dh masuk compo dpt menang saguhati pun jadile..dia bagi gift bes2..limited edition katanye. tbe2 aku termain plak game ni balik.tingat mem0ri silam.hehe..meh tengok skit2..
~ 100g-points..so dgn point tu kita leh tukar ngn baju or barang.tp baju besa2 ja. ~
~ tekan le kibod ikut anak paknah tu combo 84 tu maknanye bru 84 kali tekan betoi ~
~ SONG-kembali senyum..lagu melayu pun ada jugak tp tk byk..yg ni lagu lelama masa mule2 game ni wujud ~
~ ni ektiviti mengurat..sempat le kenai beberapa dlu masa main game ni..ish!gatai na!la ni dh tk blh... ~
~ smbil men game leh borak2..tny la dh mkn ka blum..mandi ka dak tadi...mcm2 lagi le.. ~

okeyh...skian saja untuk arini..nk smbung main game...

psst-"ada org tu main game mcmni jugak senyap2..tp jenis lain...oh..nk lawan ek..."...

No comments:

Post a Comment

Tugasan 3 : Blog Peribadi

Assalamualaikum. Dah enam tahun blog ni bergari..hehe. Buat masa sekarang saya masih bekerja di RISDA Taiping dan juga sebagai seorang ibu...